Openkore.com

OpenKore Forums
It is currently 21 Aug 2018, 09:47

All times are UTC - 5 hours [ DST ]





Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 58 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Author Message
 Post subject: Re: koreRO Private Server - Join us!
PostPosted: 27 Jan 2009, 10:17 
Offline
Human
Human
User avatar

Joined: 05 Jan 2009, 07:25
Posts: 21
Kore-RO is not a normal private server in my vision. Becouse the bots are allowed. It just doesn't give the same feeling like on other servers where are these things are prohobited. If you know what i'm talking about :)

_________________
-Openkore User // Begginer


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: koreRO Private Server - Join us!
PostPosted: 27 Jan 2009, 14:01 
Offline
Perl Monk
Perl Monk

Joined: 04 Apr 2008, 17:26
Posts: 811
The definition of "private server" isn't really malleable. It's a server, owned privately. Therefore, private server. They offer more freedoms than most other servers. But I still think their rules are stupid. Where's the anarchy server with world PK enabled? Now that would be fun. vanRO is close (thanks, Barracks) but I don't know if they allow botting.

_________________
cs : ee : realist


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: koreRO Private Server - Join us!
PostPosted: 27 Jan 2009, 14:48 
Offline
Human
Human
User avatar

Joined: 05 Jan 2009, 07:25
Posts: 21
Yep - i agree :)

_________________
-Openkore User // Begginer


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: koreRO Private Server - Join us!
PostPosted: 31 Jan 2009, 03:56 
Offline
Human
Human
User avatar

Joined: 05 Jan 2009, 07:25
Posts: 21
Actually- i have been banned from my previous server cuz i was a noob. Okay. I have to tune it more next time. But now - i'm gonna check the KoreRO and see if it's good enough ^^

_________________
-Openkore User // Begginer


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: koreRO Private Server - Join us!
PostPosted: 31 Jan 2009, 12:20 
Offline
Plain Yogurt
Plain Yogurt
User avatar

Joined: 05 Apr 2008, 05:15
Posts: 95
Location: in place where you cant go
1nf wrote:
Actually- i have been banned from my previous server cuz i was a noob. Okay. I have to tune it more next time. But now - i'm gonna check the KoreRO and see if it's good enough ^^


just ignore CD when you meet him... anytime IP blocks...


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: koreRO Private Server - Join us!
PostPosted: 26 Feb 2009, 11:21 
Offline
Human
Human
User avatar

Joined: 05 Jan 2009, 07:25
Posts: 21
Some prob with KoreRo. Downloaded and updated the whole thingy. Then i decided to go on and make a char and aroun lvl 10-20 i will start botting :)
So. First - i got the massage : installing windows XP
I said - WTF . Why does it gives me this sh*t. So. I started to look after this problem. And i saw that i dont have setup.exe. So i just copied from somewhere. Now it always starts the setup.exe but the client doesn't seem to start....
Kinda annoying

_________________
-Openkore User // Begginer


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: koreRO Private Server - Join us!
PostPosted: 26 Feb 2009, 17:22 
Offline
Noob
Noob
User avatar

Joined: 01 Jun 2008, 23:50
Posts: 11
Location: Malaysia, negara yang berdaulat.
KoreRo is quite simple and interesting server for botters to bot. It's like playing the official server except that you consume sp when teleporting. The rate is quite low for me although I can bot up for 3 bots at a time. Hope there is more people in it......if the admin do increase the rate a little bit higher than before.....

_________________
"If I giv u a bot I'll feed u a day, but if I teach u to bot I'll feed u for life time" --wise i3h4m
"R you stupid or playin' stupid" - extracted from Forrest Gump film
Download Complete Set Up BOT from me


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: koreRO Private Server - Join us!
PostPosted: 16 Jul 2009, 23:37 
Offline
Plain Yogurt
Plain Yogurt
User avatar

Joined: 24 Apr 2008, 00:26
Posts: 58
the rate 3x in low rate and 1000x in high rate, its enough considering u really need to built ur char put in the effort and love your char. even me noob player can lvl the alche and homun to 90ish lvl in 2 week... thats good enough for me atleast... join us... invite more... and lets rocks the server

_________________
im noob, but i know how to read config manual, command manual, macro manual but im still a noob.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: koreRO Private Server - Join us!
PostPosted: 19 Jul 2009, 03:31 
Offline
Noob
Noob

Joined: 03 May 2008, 05:34
Posts: 2
I agree with you


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: koreRO Private Server - Join us!
PostPosted: 14 Aug 2009, 06:34 
Offline
Plain Yogurt
Plain Yogurt

Joined: 28 Jul 2008, 05:12
Posts: 90
Kore-RO is officially closed, anyone here knows any private server that bot is allowed?? thanks

_________________
Image


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 58 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

All times are UTC - 5 hours [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group