Arkaik - Tales of Sarina

Private server support - Only post connectivity issues in the subforum!

Moderator: Moderators

Message
Author
Chemist
Noob
Noob
Posts: 2
Joined: 08 May 2023, 23:17
Noob?: Yes

Arkaik - Tales of Sarina

#1 Post by Chemist »

https://arkaikonline.com/

Hello everyone, more than 15 years without stepping on this forum. Currently a server has appeared with a different interface and that caught my attention, the server link is up there. And I already lost all my knowledge about openkore and I would like the help of the community to see if I can use openkore on this server.
There are 2 things you can help me with right now:
1 - tell me if it is possible to put bot on this server
2 - If yes, which step by step do I have to follow? I remember that there were 2 programs to discover IP and port or something like that. And then it was just configuring the bot according to what I would like it to do and that's it..
If you can give me the step by step to get my skills to bot back I would be happy.

Thank you all!

Olá a todos, mais de 15 anos sem pisar neste fórum. Atualmente apareceu um servidor com uma interface diferente e isso me chamou a atenção, o link do servidor está aí em cima. E já perdi todo meu conhecimento sobre openkore e gostaria da ajuda da comunidade para ver se consigo usar openkore neste servidor.
Há 2 coisas em que você pode me ajudar agora:
1 - diga-me se é possível colocar bot neste servidor
2 - Se sim, qual passo a passo devo seguir? Lembro que existiam 2 programas para descobrir IP e porta ou algo assim. E aí foi só configurar o bot de acordo com o que eu gostaria que ele fizesse e pronto..
Se você puder me dar o passo a passo para ter minhas habilidades de bot devolta eu ficaria feliz.

Obrigado a todos!

VictorxD
Noob
Noob
Posts: 1
Joined: 14 May 2023, 16:21
Noob?: Yes

Re: Arkaik - Tales of Sarina

#2 Post by VictorxD »

Mano conseguiu?

Chemist
Noob
Noob
Posts: 2
Joined: 08 May 2023, 23:17
Noob?: Yes

Re: Arkaik - Tales of Sarina

#3 Post by Chemist »

nada ainda

User avatar
alisonrag
Developers
Developers
Posts: 34
Joined: 30 Jun 2011, 12:25
Noob?: No
Location: Brazil

Re: Arkaik - Tales of Sarina

#4 Post by alisonrag »

apenas informando que é possivel, porém é necessario usar o modo xkore 1

usando o modo xkore 1 so é possivel andar e usar ataque basico, tudo que esta implementado na HUD usa outra conexão pra enviar os dados pro servidor e esses dados são customizados ou seja não seguem o padrão do protocolo do RO
"ignorance is a blessing"

Post Reply